Tultiin just kaunispäältä, ja loppu matka oli aivan kamalaa. Koska aurinko porotti, ei ollut varjoa ja paarmat pisteli. Nyt olemme ansainneet kylpylän! Nyt tässä juon fantaa ja jatkan loikoilua (jalat ihan muussina). Äitini pudotti vahingossa yhdessä vaiheessa juomapullon korkin pieneen koskeen, ja isäni lähti sitä sitten reunoilta metsästämään, ja totta kai minä tulin perässä (olimme siis suolla) ja minä menin sitten siitä märimmästä kohdasta ja sandaalit ja sukat ihan märkinä, no sitten kun saimme korkin (vihdoin ja viimein) isäni kantoi minut reppuselässä takaisin sillalle. Sitten sen jälkeen minua alkoi häiritä paarmat ja sain varmaan 30 puremaa, ja yksi iso häiritsi minua todella kauan mutta sitten vastaan tuli muita ihmisiä ja paarma lähti sitten heidän peräänsä. No Kaunispään huipulla oli pieni näkötorni, ja kävimme siellä ja ottelin kuvia (kuvat tulevat hieman myöhemmin, koska en ole vielä ehtinyt laittaa niitä koneelle. Siellä käytiin myös matkamuistomyymälässä ja sieltä mietin semmoisia hauskoja tossuja (hinta: 13.50€) eli ei mitkään hirveen kalliit. Ja totta kai kavereille tuliaisia. Näin myös poroja aika paljon (myös eilen). Juuri äsken itseasiassa näin poron menevän mökkimme vierestä. Sitten vielä ostin matkamuistomyymälästä (tai no isäni osti sen) putkihuivin, kun minulla ei ollut pitään hattua tai huivia niin sitten ostimme sen. Siinä on Poron kuvia ja se maksoi 8€ suurin piirtein. Muuta en ole vielä ostanut.